08 January 2012

Baju I-Medik


Assalamualaykum semua, apa khabar anda hari ini? Semoga hari ini adalah hari terbaik dalam hidup anda. Ingin saya ajukan satu soalan kepada anda, Adakah anda tahu apa itu I-Medik? Ha? Tak tahu? Ok, hari ini, saya ingin berkongsi dengan anda info berkenaan I-Medik, tapi kalau saya cerita tak best@ tak menarik, saya tukarlah, hari ini saya ingin berkongsi link dengan anda semua berkenaan I-Medik, nampaknya anda semua sudah tidak sabar-sabar untuk mengetahui tentang I-Medik, ya, Silalah berkunjung ke website ini http://imedik.org/ , ia adalah website rasmi I-Medik.

Ok, sekarang anda sudah tahu serba sedikit tentang I-Medik? ya, saya pasti anda sudah tahu sekiranya anda telah buka link di atas. Selanjutnya, suka untuk saya mempromosi baju-baju I-medik seperti di dalam gambar di atas. Cantikkan? Anda pastinya tertanya-tanya bagaimana untuk memilikinya, saya pasti, anda pasti adalah orang pertama di kalangan rakan-rakan anda yang bakal memiliki baju yang cantik, menarik kau tetap da bom ini. Ha? Nak tahu macam mana nak beli? Ok-Ok, saya akan beri tahu sekarang!

Untuk tempahan baju-baju di atas, Sila hubungi:

Lelaki: Saudara Naqib - 014-8686586
Perempuan: Saudari Sofia Hanis - 019-4007966

Jangan lepaskan peluang ini, orang kampung selalu berkata, "Peluang hanya datang sekali!"
Apa lagi, mari mulakan dengan mengambil handset anda dan terus menghantar ke talian-talian di atas untuk menempah, Anda pasti menjadi orang yang pertama memilikinya!

Wallahu a'lam, wasalamualaykum..

No comments:

Post a Comment